Nieuws

Zakelijke themacampagne Veluwe bereikt ruim 1,6 miljoen mensen

De zakelijke campagne voor de Veluwe heeft een (potentieel) bereik gerealiseerd van ruim 1,6 miljoen onder de doelgroep mkb en eventplanners. Zij werden geïnspireerd om hun (meerdaagse) meeting, training en/of congres op de Veluwe te organiseren. Hiervoor is een mix aan media ingezet, waaronder een campagnepagina, LinkedIn campagne, Google searchcampagne, nieuwsbrieven, branded content op verschillende kanalen en een spread in de lokale Business titels.

Alle resultaten bekijk je hier.

Gerelateerde berichten

  • Resultaten project Oorlogspad
    Nieuws

    Resultaten project Oorlogspad

  • Bezoek aan Gelderland stijgt met 5,5% in derde kwartaal
    Nieuws

    Bezoek aan Gelderland stijgt met 5,5% in derde kwartaal

  • Maud Müskens nieuw lid Raad van Toezicht van Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen:
    Nieuws

    Maud Müskens nieuw lid Raad van Toezicht van Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen: