Nieuws

Eerste MICE themacampagne succes met ruim 1,6 miljoen bereik

Op 1 april startte de themacampagne voor de zakelijke markt in de regio Arnhem en het Rijk van Nijmegen. Centraal in deze campagne stond vergaderen dichtbij groen en stad. Op steenworp afstand van de (vergader)locaties vind je namelijk stad en groen! De hoofddoelstelling van de campagnes was om het mkb en de eventplanners te inspireren om hun (meerdaagse) meeting, trainingen en/of congres in onze regio’s te organiseren. Daarmee werd zoveel mogelijk capaciteit van de ingekochte partners benut.

Tijdens de campagnes is een verschillende mix aan media ingezet, waaronder een campagnepagina, LinkedIn campagne, Google searchcampagne, e-mailmarketing en branded content op onder andere AD.nl, NU.nl en events.nl. En met succes! Er zijn in totaal ruim 1,6 miljoen eventplanner en directiesecretaresses in het mkb bereikt.

Verantwoording

Ben je benieuwd naar alle resultaten?
Klik hier

Gerelateerde berichten

  • Op Oorlogspad door Gelderland
    Nieuws

    Op Oorlogspad door Gelderland

  • Zomer 2024: Dagbezoek Gelderland flink gestegen
    Persbericht

    Zomer 2024: Dagbezoek Gelderland flink gestegen

  • Meer toeristen in eerste helft van 2024
    Nieuws

    Meer toeristen in eerste helft van 2024