Themacampagnes vol inspiratie; dit zijn de resulaten van 2024

In 2024 zetten we met de themacampagnes in op jaarronde werving van nieuwe bezoek en gastheerschap (inwoners en bezoekers die er al zijn) in de regio Arnhem en het Rijk van Nijmegen. Elke campagnes en doelgroep had een andere focusperiode waarin we het thema een boost gaven. Het hele jaar zetten we het thema centraal op onze website, in artikelen, in het webazines, social media en pr-activiteiten. En in de focusperiode zochten we landelijk of regionaal de aandacht op met (online) advertising en inspireerde en informeerde we (potentiële) bezoekers en inwoners over de regio’s.

Lees hieronder de uitgebreide rapportages van alle campagnes.

Regio Arnhem

Resultaten themacampagne
Inspiratie in de regio – Eropuit in de regio Arnhem!

(volgt begin 2025)

Rijk van Nijmegen

Resultaten themacampagne
Inspiratie in de regio – MooiDichtbij!

(volgt begin 2025)

Hester van Dalen

Campagne marketeer

De marketingwereld verandert continu, vooral online. Als campagne marketeer gaat mijn hart daarvan sneller kloppen! Kansen spotten om onze regio’s nog beter op de kaart te zetten, dat is waar ik energie van krijg. Teamspirit is voor mij erg belangrijk en successen mogen gevierd worden!

Gerelateerde berichten

  • Themacampagnes vol inspiratie; we hebben ruim 3,1 miljoen mensen bereikt

    Themacampagnes vol inspiratie; we hebben ruim 3,1 miljoen mensen bereikt

  • Twee nieuwe routes langs ‘Luxe achter de Limes’

    Twee nieuwe routes langs ‘Luxe achter de Limes’

  • Onze regio’s volop onder de aandacht bij de oosterburen

    Onze regio’s volop onder de aandacht bij de oosterburen