Tips & Tricks

Weet jij waar jouw (potentiële) bezoeker op zoekt? Tips voor de zoektermenanalyse

Ook in de toeristische sector kun je niet meer om de kracht van online heen. Het is dus van steeds groter belang dat je online vindbaar bent. Om hiervoor te zorgen is het belangrijk om te weten waar jouw (potentiële) klanten op zoeken, zodat je hier geschikte content voor kunt schrijven. Zonder te weten waar jouw klanten op zoeken kun je de mooiste teksten schrijven en een prachtige site hebben, maar gaat bijna niemand deze vinden via de zoekmachine. En dat is zonde, toch? Het is daarom essentieel om te onderzoeken waar je doelgroep naar op zoek is, en hoe ze hiernaar zoeken. In samenwerking met CopperIM geven we je in dit artikel onze tips!

 

Gerelateerde berichten

  • De CO2 voetafdruk van je onderneming verlagen? Hier 8 tips:

    De CO2 voetafdruk van je onderneming verlagen? Hier 8 tips:

  • Hoe zorg je voor meer interactie op social media?
    Tips & Tricks

    Hoe zorg je voor meer interactie op social media?

  • Je CO2 voetafdruk, wat is dat nou eigenlijk?

    Je CO2 voetafdruk, wat is dat nou eigenlijk?