Themacampagnes vol inspiratie; we hebben ruim 3,1 miljoen mensen bereikt

In 2023 zetten we met de themacampagnes in op jaarronde werving van nieuwe bezoek en gastheerschap (inwoners en bezoekers die er al zijn) in de regio Arnhem en het Rijk van Nijmegen. De campagnes waren jaarrond zichtbaar maar we kozen voor elke doelgroep een andere focusperiode om de campagne een boost te geven. Het hele jaar zetten we het thema centraal op onze website, in artikelen, in het webazines, social media en pr-activiteiten. En in de focusperiode zochten we landelijk of regionaal de aandacht op met (online) advertising en inspireerde en informeerde we (potentiële) bezoekers en inwoners over de regio’s. Daarmee hebben we ruim 3,1 miljoen mensen bereikt!

Bij het werven van nieuwe bezoekers naar de regio’s richtten wij ons op de Harmoniezoeker en Inzichtzoeker voor de regio Arnhem en op de Verbindingszoeker en Plezierzoeker voor het Rijk van Nijmegen. Geografisch lag de focus op bezoekers uit Noord- en Zuid-Holland, Utrecht, Overijssel en Noord-Brabant. Nieuw in 2023 was de campagne ‘inspiratie in de regio’ waar we ons richtten op bezoekers van buiten de regio’s die al in de regio’s waren of verbleven en inwoners die er wonen.

Lees hieronder de uitgebreide rapportages van alle campagnes.

Regio Arnhem

Rijk van Nijmegen

Hester van Dalen

Campagne marketeer

De marketingwereld verandert continu, vooral online. Als campagne marketeer gaat mijn hart daarvan sneller kloppen! Kansen spotten om onze regio’s nog beter op de kaart te zetten, dat is waar ik energie van krijg. Teamspirit is voor mij erg belangrijk en successen mogen gevierd worden!

Gerelateerde berichten

  • Themacampagnes vol inspiratie; dit zijn de resulaten van 2024

    Themacampagnes vol inspiratie; dit zijn de resulaten van 2024

  • Twee nieuwe routes langs ‘Luxe achter de Limes’

    Twee nieuwe routes langs ‘Luxe achter de Limes’

  • Onze regio’s volop onder de aandacht bij de oosterburen

    Onze regio’s volop onder de aandacht bij de oosterburen