Nieuws

Celebrate Freedom

Arnhemmers bieden zingend bidbook Songfestival aan

Arnhems Gelredome is gemaakt voor het Songfestival

‘Is het lang geleden, is het lang geleden / Loving you is a losing game / Don’t be afraid the dream’s not real.’ De krachtigste stem van Nederland, Lain Barbier voert de Arnhemse delegatie aan die vandaag het bidbook voor het Songfestival naar het mediapark brengt. Al zingend biedt de Arnhemse muzikant van de Voice Of Holland Senior samen met burgemeester Ahmed Marcouch en een bus vol Arnhemse Songfestivalfans het bid aan Shula Rijxman aan.

De afvaardiging vertrekt woensdag om 9.00 uur met een bus naar Hilversum. Onderweg naar het mediapark zal er nog goed geoefend moeten worden op de Songfestival-medley die Lain speciaal voor deze gelegenheid componeerde. Of alle Arnhemmers goed kunnen zingen, moet nog blijken, maar enthousiasme voor het Songfestival is er bij iedereen! Lain Barbier: ‘Daarom gaat Arnhem winnen!’

Klik hieronder op de afbeelding om meer te lezen over het aanbod van Arnhem als gastregio voor het Eurovisie Songfestival 2020

Gelders Gedeputeerde Jan Markink: ‘Gelderland en Arnhem hebben de mooiste natuur, prijswinnende architectuur en de grootste muziektempel van Nederland. Iedereen is hier enthousiast. We weten hier heel goed hoe we van een muziekfestijn een grandioos feest voor iedereen kunnen maken. En bovendien je kent het gezegde: waar twee honden vechten om een been… ’

Burgemeester Ahmed Marcouch: ‘Arnhem heeft een bijzondere geschiedenis met Europa. De hele stad voelt tot in zijn tenen dat vrijheid en verbinding het vieren waard zijn. En daarom is het songfestival hier ook zo geliefd. Zowel vanwege de vrolijke competitie tussen Europese landen als het bijzondere publiek dat blijmoedig zijn vrije bestaan viert. Het Arnhemse Gelredome is gemaakt voor het Europees songfestival. Dat is fijn voor de crew, geweldig voor de artiesten en onvergetelijk voor het publiek. Nergens in Nederland kennen wij een locatie van deze omvang die er voor zoveel mensen in slaagt het geluid en de intimiteit van het theater te behouden.’

Hester van Dalen

Campagne marketeer

De marketingwereld verandert continu, vooral online. Als campagne marketeer gaat mijn hart daarvan sneller kloppen! Kansen spotten om onze regio’s nog beter op de kaart te zetten, dat is waar ik energie van krijg. Teamspirit is voor mij erg belangrijk en successen mogen gevierd worden!

Gerelateerde berichten

  • Themacampagnes vol inspiratie; dit zijn de resulaten van 2024

    Themacampagnes vol inspiratie; dit zijn de resulaten van 2024

  • Uitvoeringsprogramma Gelderse KBL 2022-2024: Samenwerken aan een sterk netwerk en marketing
    Nieuws

    Uitvoeringsprogramma Gelderse KBL 2022-2024: Samenwerken aan een sterk netwerk en marketing

  • Nieuwe campagne Das andere holland leidt tot 47.490 weergaven
    Nieuws

    Nieuwe campagne Das andere holland leidt tot 47.490 weergaven