We werken hard aan het onder de aandacht brengen van onze regio’s tijdens dit lastige jaar. We delen graag drie bijzondere mijlpalen van het afgelopen kwartaal met je!
- Deze zomer zijn met de themacampagnes onze regio’s nog beter op de kaart gezet bij de juiste doelgroep. De campagne ‘Duik in het groen’ voor de regio Arnhem heeft het enorme aantal van 2 miljoen mensen bereikt. Met de campagne ’48 uur in het Rijk van Nijmegen’ zijn 870.000 mensen bereikt.
- Voor de streekgerichte Gelderse streken campagne is een geheel nieuw concept bedacht om onontdekte mooiste plekjes van de regio’s te laten zien. In het eerste deel van de campagne, deze zomer, zijn er voor de regio Arnhem ruim 925.000 mensen bereikt met de fotovergelijkingen en de vlog van Franky Rizardo. Voor het Rijk van Nijmegen zijn zelf 1,38 miljoen mensen bereikt met een extra lange campagne van fotovergelijkingen en succesvolle vlog van Sinan Can.
- Sinds de coronamaatregelen zien we een sterke stijging in populariteit van de routes. Daarom hebben deze pagina’s op de regiowebsites uitgebreid (o.a. met e-bike routes) en zijn ze geoptimaliseerd voor een nog betere vindbaarheid op zoekmachines. En dat zien we terug in de resultaten! Het aantal gebruikers is flink gestegen: +79% voor visitarnhem.com (meer dan 9.000 bezoekers per maand op de routepagina’s) en + 87% voor visitnijmegen.com (meer dan 18.000 bezoekers per maand op routepagina’s).