In 2019 hebben we een start gemaakt met het op de kaart zetten van onze regio’s via themacampagnes. We waren zichtbaar in onder andere de kanalen van ANWB, Persgroep, NRC, verschillende platformen zoals Margriet en buitenleven en tal van bloggers en vloggers. Hiermee hebben we succesvolle resultaten behaald en een groot bereik gerealiseerd. Met als resultaat dat we van onze partners enthousiaste reacties hebben ontvangen.
Daarom geven we een vervolg aan de themacampagnes in 2020. We hebben nieuwe thema’s gekozen die nog beter aansluiten op het DNA van de regio en daarbij bewuste keuzes gemaakt qua Leefstijlen die we gaan aanspreken. Op de binnenlandse markt staat ieder seizoen een ander onderwerp centraal: op onze website, in artikelen, social media en (online) advertising en via diverse pr-activiteiten. Landelijk zoeken wij de aandacht op en informeren en inspireren we (potentiële) bezoekers over de regio Arnhem en het Rijk van Nijmegen.
De themacampagnes sluiten qua timing, doelgroep en thema’s heel goed aan op de awareness campagne ‘Gelderse streken’ waar we de bekendheid van de verschillende regio’s in Gelderland vergroten. Binnen de thema’s zijn er verschillende mogelijkheden om jouw organisatie of product onder de aandacht te brengen. Wil je hier ook van profiteren? Dat kan door te participeren in een van onze campagnes.
Bekijk hier meer informatie over regio Arnhem & Rijk van Nijmegen en de Veluwe of vraag je regiocoördinator.