Nieuws

Nieuwe e-training Hoge Veluwe en Kröller-Müller gelanceerd

Cursisten maken kans op VIP-arrangement

De frontofficemedewerkers van o.a. hotels en bungalowparken, zijn vaak het (eerste) visitekaartje van de regio voor de bezoeker. Optimale kennis van – en passie voor – de regio is dan ook een vereiste. De nieuwe e-training over Het Nationale Park de Hoge Veluwe en het Kröller-Müller Museum biedt frontofficemedewerkers leuke en leerzame informatie, voor een optimale klantbediening. En sluit de cursist de training voor 21 mei succesvol af, dan maakt hij/zij kans op een VIP-arrangement.

E-training

De e-training is een initiatief van VisitVeluwe en is te vinden op regioambassadeur.nl. De training over Het Nationale Park de Hoge Veluwe en het Kröller-Müller Museum, vertelt over de ontstaansgeschiedenis van het gebied en over het leven van de stichters Anton Kröller en Helene Kröller-Müller. Er wordt volop informatie gegeven over de bijzondere natuur in het Park, de vele dieren en de bijzondere flora. De must-sees van het Park staan na afronding van de training scherp op het netvlies van de cursist. Maar ook de wereldberoemde collectie van het Kröller-Müller Museum komt uitgebreid aan de orde. De vele werken van Van Gogh, maar ook andere moderne meesters als Seurat, Monet, Picasso en Mondriaan worden behandeld. Ten slotte wordt de prachtige beeldentuin behandeld en zijn er praktische tips voor het bezoek van het Museum.

VIP-arrangement

Er worden 10 VIP-arrangementen onder de cursisten verloot. Het enige wat zij hoeven te doen is de bijbehorende eindtoets met goed resultaat af te leggen. Het VIP-arrangement biedt voor twee personen gratis entree tot het Park (met auto) en het museum, een versnapering in het museumrestaurant, een audiotour door het museum en een informatieboekje over het Park.
De winnaars worden 21 mei bekend gemaakt. Deelname is bedoeld voor werknemers van het Gelderse toeristisch bedrijfsleven.

Erwin Akkerman

Projectmanager

In mijn functie als projectmanager zoek ik steeds weer nieuwe kansen om de regio sterker op de kaart te zetten. Ik luister graag naar de wensen en behoeften van ondernemers en overheden. En bouw graag met elkaar aan mooie, nieuwe producten. Heldere doelen, zakelijke werkafspraken en gedegen planningen zijn voor mij basisvoorwaarden voor de uitvoering van mijn werk.

Gerelateerde berichten

  • Themacampagnes vol inspiratie; dit zijn de resulaten van 2024

    Themacampagnes vol inspiratie; dit zijn de resulaten van 2024

  • Uitvoeringsprogramma Gelderse KBL 2022-2024: Samenwerken aan een sterk netwerk en marketing
    Nieuws

    Uitvoeringsprogramma Gelderse KBL 2022-2024: Samenwerken aan een sterk netwerk en marketing

  • Nieuwe campagne Das andere holland leidt tot 47.490 weergaven
    Nieuws

    Nieuwe campagne Das andere holland leidt tot 47.490 weergaven