Nieuws

Resultaten themacampagne ‘Cultureel op pad in het Rijk van Nijmegen’

Laat je in het Rijk van Nijmegen meeslepen door het rijke verleden.
Met deze campagne inspireerden we de Harmoniezoekers voor een (kort) bezoek in de prachtige herfst.

Campagne
Met de themacampagne zijn de eigen kanalen van Visit Nijmegen ingezet, zoals de website en social media, en daarnaast is er ruimte ingekocht in het tijdschrift Flair.

Resultaten
Met de inzet binnen de themacampagne zijn ruim 475.000 mensen bereikt. Vooral het bezoek op de campagnepagina is, ondanks de verscherpte coronamaatregelen in de campagneperiode, boven verwachting.

Flair
In de Flair hebben we de Harmoniezoekers kennis te laten maken met culturele hotspots in het Rijk van Nijmegen. Met een dagprogramma op zak kan de lezer een bezoek brengen en de hightlights ontdekken.

Social media
Ook op social media zijn er diverse posts geplaatst rondom het thema, zowel op Facebook als Instagram. Dit heeft een totaal van ruim 85.000 impressies opgeleverd. Er zijn verschillende artikelen gepromoot voor het aanjagen van traffic naar de campagnepagina.

Bekijk de volledige evaluatie van deze campagne hier.

Hester van Dalen

Campagne marketeer

De marketingwereld verandert continu, vooral online. Als campagne marketeer gaat mijn hart daarvan sneller kloppen! Kansen spotten om onze regio’s nog beter op de kaart te zetten, dat is waar ik energie van krijg. Teamspirit is voor mij erg belangrijk en successen mogen gevierd worden!

Gerelateerde berichten

  • Op Oorlogspad door Gelderland
    Nieuws

    Op Oorlogspad door Gelderland

  • Zomer 2024: Dagbezoek Gelderland flink gestegen
    Persbericht

    Zomer 2024: Dagbezoek Gelderland flink gestegen

  • Meer toeristen in eerste helft van 2024
    Nieuws

    Meer toeristen in eerste helft van 2024