Laat je in het Rijk van Nijmegen meeslepen door het rijke verleden.
Met deze campagne inspireerden we de Harmoniezoekers voor een (kort) bezoek in de prachtige herfst.
Campagne
Met de themacampagne zijn de eigen kanalen van Visit Nijmegen ingezet, zoals de website en social media, en daarnaast is er ruimte ingekocht in het tijdschrift Flair.
Resultaten
Met de inzet binnen de themacampagne zijn ruim 475.000 mensen bereikt. Vooral het bezoek op de campagnepagina is, ondanks de verscherpte coronamaatregelen in de campagneperiode, boven verwachting.
Flair
In de Flair hebben we de Harmoniezoekers kennis te laten maken met culturele hotspots in het Rijk van Nijmegen. Met een dagprogramma op zak kan de lezer een bezoek brengen en de hightlights ontdekken.
Social media
Ook op social media zijn er diverse posts geplaatst rondom het thema, zowel op Facebook als Instagram. Dit heeft een totaal van ruim 85.000 impressies opgeleverd. Er zijn verschillende artikelen gepromoot voor het aanjagen van traffic naar de campagnepagina.