Beleef de leukste uitjes voor het hele gezin in de regio Arnhem! Deze campagne, gericht op de Harmoniezoekers, stond volledig in het teken van heel veel tips voor een gezinsbezoek aan de regio Arnhem.
Campagne
Oorspronkelijk zou de campagne van maart t/m mei lopen, wegens het coronavirus hebben we de campagne verlengt met 3 maanden. Het doel van de campagne was om de doelgroep Harmoniezoekers kennis te laten maken met het aanbod wat de regio te bieden heeft. Via verschillende kanalen zijn ze benaderd met de content. Naast de inzet van de eigen kanalen van Visit Arnhem, zoals de website en social media, zijn ook Happinez, Viva en Influencer Lady Lemonade ingezet.
Resultaten
Met een totaal bereik ruim 2,8 miljoen personen kijken we terug op een hele succesvolle campagne. Vooral het bezoek op de campagnepagina is ver boven verwachting.
Happinez
Op het populaire online platform happinez.nl én de nieuw geintroduceerde Happi.kids Special (print) zijn artikelen verschenen met de leukste uitjes voor het hele gezin. Totaal bereik door deze inzet was 254.978 personen.
Viva
Speciaal voor Burgers ‘Zoo en de Spelerij is er 1/1 pagina in Viva ingekocht. 343.500 mensen zijn bereikt via dit weekblad.
Lady Lemonade
Influencer Lady Lemonade heeft in een weekend ruim 100.000 mensen geënthousiasmeerd met meerder Facebook en Instagram posts over haar bezoek aan de regio. Ook haar blog is heel goed gelezen en blijft op haar platform staan.
Social media
Ook op social media is er veel aandacht besteed aan de campagne. Dit heeft een totaal bereik van ruim 80.000 opgeleverd. Er zijn verschillende artikelen gepromoot voor het aanjagen van traffic naar de campagnepagina. Daarnaast is er nog een aparte social campagne voor Burgers’ Zoo gedaan met een bereik van ruim 2 miljoen.
Bekijk de volledige evaluatie van deze campagne hier.