Op de waterrijke Veluwe bruist het altijd! Kom optimaal genieten van deze zomer.
Een campagne gericht op de Harmoniezoekers waarin de vooral de randen van de Veluwe centraal stonden.
Campagne
Het doel van de campagne was om de doelgroep Harmoniezoekers kennis te laten maken met het aanbod wat de Veluwe te bieden heeft. Via verschillende kanalen zijn ze benaderd met de content. Naast de inzet van de eigen kanalen van Visit Veluwe, zoals de website en social media, zijn ook de platformen van Viva, Flair en Buitenleven ingezet.
Resultaten
Met een totaal bereik van ruim een half miljoen personen heeft de campagne goede resultaten bereikt! Vooral het bezoek op de campagnepagina is ver boven verwachting.
Viva.nl en Flair.nl
Op de websites van de bekende merken Viva en Flair heeft een inspirerend artikel gestaan. Het bezoek naar de artikelen is extra aangejaagd via de Facebook kanalen van de titels. Dat heeft geresulteerd in ruim 8.500 mensen die de artikelen gelezen hebben en een bereik op social van bijna 70.000.
Buitenleven
Speciaal voor Voorst is er extra media ingekocht om de IJsselvallei onder de aandacht te brengen. Een speciaal artikel op visitveluwe.nl (incl promotie op social media) en in het tijdschrift Buitenleven heeft voor ruim 240.000 extra bereik gezorgd.
Recreatiekrant Veluwe
In de recreatiekrant is een paginagroot artikel verschenen met tips voor in de zomer. De krant bereikt 100.000 bezoekers en inwoners op de Veluwe.
Social media
Ook op social media is er veel aandacht besteed aan de campagne. Dit heeft een totaal bereik van ruim 76.000 opgeleverd. Er zijn verschillende artikelen gepromoot voor het aanjagen van traffic naar de campagnepagina.