Nieuws

Dit zijn de mijlpalen in onze communicatie

We werken hard aan het onder de aandacht brengen van onze regio’s tijdens dit lastige jaar. We delen graag drie bijzondere mijlpalen van het afgelopen kwartaal met je!

  1. Deze zomer is de Veluwe d.m.v. de themacampagne ‘zomers genieten’ nog beter op de kaart gezet bij de juiste doelgroep. Deze campagne heeft ruim een half miljoen mensen bereikt!
  2. Voor de streekgerichte Gelderse streken campagne is een geheel nieuw concept bedacht om onontdekte mooiste plekjes van de regio te laten zien. In het eerste deel van de campagne, deze zomer, zijn er voor de Veluwe ruim 950.000 mensen bereikt met de fotovergelijkingen en de vlog van Liza Sips.
  3. Sinds de coronamaatregelen zien we een sterke stijging in populariteit van de routes. Daarom hebben deze de afgelopen tijd nog meer aandacht besteed aan deze pagina op visitveluwe.nl. Zo is routeplanner geüpdatet en is de content aangepast naar de verschillende Leefstijlen. In het derde kwartaal is er een groei gerealiseerd van +265% t.o.v. vorig jaar (gebruikers), er kwamen meer dan 30.000 bezoekers per maand op de routepagina’s.

 

Hester van Dalen

Campagne marketeer

De marketingwereld verandert continu, vooral online. Als campagne marketeer gaat mijn hart daarvan sneller kloppen! Kansen spotten om onze regio’s nog beter op de kaart te zetten, dat is waar ik energie van krijg. Teamspirit is voor mij erg belangrijk en successen mogen gevierd worden!

Gerelateerde berichten

  • Op Oorlogspad door Gelderland
    Nieuws

    Op Oorlogspad door Gelderland

  • Themacampagnes vol inspiratie; dit zijn de resulaten in 2024
    Nieuws

    Themacampagnes vol inspiratie; dit zijn de resulaten in 2024

  • Zomer 2024: Dagbezoek Gelderland flink gestegen
    Persbericht

    Zomer 2024: Dagbezoek Gelderland flink gestegen