Project Koninklijke Veluwe; wat levert het op?

Paleis Het Loo heeft op 15 april 2022 de deuren weer geopend en dit heeft ook veel aandacht in de media gehad.  De verwachting is dat jaarlijks 150.000 extra mensen het paleis gaan bezoeken. Dit is dé kans voor de stad en de regio om het Koninklijke thema te etaleren en te laten zien hoe royaal het genieten is in Apeldoorn en op de Veluwe.

Met dit project Koninklijke Veluwe creëren we samen dé Veluwse belevenis: waardevol, royaal en onderscheidend. We ontwikkelen activiteiten, passende producten en promotie voor een publiek dat interesse heeft in het koninklijke thema of royaal wil genieten in zijn kostbare vrije tijd op de Veluwe en specifiek in en rondom Apeldoorn. Lees hier alles over het project.

Maar wat levert het op voor Apeldoorn, de Veluwe, en jou als ondernemer?

Contact

Meer weten?

Neem contact met ons op

Voor Apeldoorn en de Veluwe

  • Het massaal aanbieden van producten in het koninklijke thema versterkt de gezamenlijke trots en bekendheid van het koninklijke thema.
  • Het koninklijk aanbod zorgt voor een extra feestelijke sfeer.
  • Dankzij presentatie van het koninklijk aanbod in de nationale- en internationale pers is het thema top-of-mind, waardoor de vraag groot zal zijn.
  • Grote interesse in het thema dat zorgt voor kans op verblijf in de schouderseizoenen.
  • Veel publiek komt in aanraking met het thema en grote kans op veel positieve mond-tot-mond reclame en herhaalbezoek.
  • Bereik van een heel gericht publiek met passie voor koninklijk thema en interesse in verdieping. Zowel nationaal als internationaal.
  • Het koninklijk thema leent zicht uitstekend voor combinaties met de unieke natuur, cultuur en gastronomie op de Veluwe.

Voor aanbieders koninklijk aanbod

Koninklijk aanbod heeft direct verband met het openingsjaar van Paleis Het Loo en het koninklijke thema. Het moet in het koninklijke themajaar (2022) inzetbaar zijn.
Kijk voor alle voorwaarden hier. 

  • Jouw aanbod profiteert online van vergroot zoekgedrag.
  • Jouw aanbod is onderdeel van ander koninklijk aanbod.
  • Jouw aanbod is zichtbaar via de promotiecampagne van NBTC, Apeldoorn Partners en VisitVeluwe.
  • Je maakt kans op financiële ondersteuning of begeleiding en advies bij de ontwikkeling.
  • Jouw aanbod maakt kans op extra zichtbaarheid in de media of benadering voor persreizen.
  • Je verlengt het seizoen en vergroot de bezettingscapaciteit.
  • Je profiteert met jouw aanbod optimaal van de heropening en de publiciteit die eenmalig is.
  • Toegang tot de beeldenbank met exclusieve en rechtenvrije foto’s.
  • Toegang tot de redactiebank met teksten en het verhaal van Koninklijke Veluwe.
  • Gebruik van het campagnemateriaal

Voor aanbieders royaal aanbod

Royaal aanbod is veel breder en zorgt voor het oproepen van een koninklijk en/of royaal gevoel. Dit aanbod kan ook na het koninklijk jaar (2022) ingezet worden.
Kijk voor alle voorwaarden hier. 

  • Je krijgt een privilege: alleen aanbieders van exclusieve belevenissen komen in aanmerking voor het platform.
  • Jouw belevenis wordt exclusief en staat voor ‘premium kwaliteit’.
  • Naast jouw belevenis trekken andere belevenissen hetzelfde type publiek aan.
  • Je versterkt jouw positie t.o.v. concurrentie.
  • Je maakt kans op financiële ondersteuning of begeleiding en advies bij de ontwikkeling.
  • Jouw belevenis wordt opgenomen in de promotiecampagne van NBTC en VisitVeluwe
  • Je maakt onderdeel uit van een ontwikkeling op de lange termijn.
  • Je haalt winst uit onderlinge samenwerking en verkoop van ander royaal aanbod.
  • Toegang tot de beeldenbank met exclusieve en rechtenvrije foto’s.
  • Toegang tot de redactiebank met teksten en het verhaal van Koninklijke Veluwe
  • Gebruik van het campagnemateriaal

Inbreng ondernemers en ondernemende partijen

  • Een product voor het koninklijk jaar of royaal belevingsconcept.
    (i.g.v. royaal belevingsconcept sluit je aan bij de gevoelsthema’s ruim, rijkelijk, vorstelijk, groots, ruimhartig, indrukwekkend, overvloedig, riant, vrij)
  • Samen of zelfstandig ontwikkeling van het product of concept.
  • Zichtbaarheid van het koninklijke en/of royale jaar in jouw eigen kanalen.
  • Tijd, middelen, energie en ondernemerschap die beweging geeft aan de ontwikkeling van producten en concepten.
  • Geschikt voor bezoeker van buiten of voor inwoners van de regio.

Volg ons

Via LinkedIn