De Veluwe is een sterk merk, iedereen denkt meteen aan de bekende aspecten: herten, rust, ruimte, bossen, zandverstuivingen en heidevlakten. Willen we graag zo houden, maar we willen ook graag aandacht voor de andere aspecten van de Veluwe die de moeite waard zijn. Hoe pakken we dat aan?
Een groep externe deskundigen heeft, samen met veel mensen vanuit de Veluwe, gezocht naar een manier om samenhang, samenwerking en focus te versterken. Zij zijn uitgekomen op een concept dat we ‘Belevingsgebieden’ noemen en dat is het beste te zien als een methode om tot versterking en een goede ontwikkeling te komen van nieuwe producten en diensten. Uitgangspunt is dat ieder stukje Veluwe ook eigen accenten heeft om te beleven als bezoeker.
Heb jij zelf ideeën rondom dit thema waar je even over wilt sparren of ben je op zoek naar een samenwerking? Deel je gedachten op dit prikbord en werk samen!
Meer weten?
Kijk op de speciale website en lees meer!