Nieuws

Nieuwe campagne Das andere holland leidt tot 47.490 weergaven

Afgelopen jaar hebben we vanuit het merk Das andere Holland een bijzondere campagne gevoerd op de Duitse markt. In de periodes januari t/m april en in september (de periodes waarin veel Duitsers hun vakantie plannen) hebben we een heel specifieke doelgroep net over de grens benaderd: de Duitsers die op basis van hun profiel interesse hebben in een uitstapje naar Nederland. We hebben ze met bewegende online advertenties bij Duitse A-merken (zoals wetter.de) en via social media benaderd met de boodschap: je hoeft niet ver te reizen om je in het buitenland te wanen. Net zo mooi, net over de grens. We hebben dit concept tot leven gebracht door een mooi plaatje te tonen van een verre bestemming, en vervolgens een soortgelijke afbeelding van de Veluwe, regio Arnhem of Rijk van Nijmegen. In totaal zijn er tot en met november 47.490 weergaven op de landingspagina geweest waar we de potentiƫle bezoekers naartoe hebben geleid.

Gerelateerde berichten

  • Uitvoeringsprogramma Gelderse KBL 2022-2024: Samenwerken aan een sterk netwerk en marketing
    Nieuws

    Uitvoeringsprogramma Gelderse KBL 2022-2024: Samenwerken aan een sterk netwerk en marketing

  • Op Oorlogspad door Gelderland
    Nieuws

    Op Oorlogspad door Gelderland

  • Themacampagnes vol inspiratie; dit zijn de resulaten in 2024
    Nieuws

    Themacampagnes vol inspiratie; dit zijn de resulaten in 2024