Nieuws

Eerste MICE themacampagne succes met ruim 1,4 miljoen bereik

Op 1 mei is de themacampagne voor de zakelijke markt voor de Veluwe van start gegaan. Centraal stond ‘vergaderen in het groen’. Met de focus op de prachtige natuur, de rustige, groene omgeving waar je een meeting perfect kan combineren met een wandeling of fietstocht. De hoofddoelstelling van de campagnes was om het mkb en de eventplanners te inspireren om hun (meerdaagse) meeting, trainingen en/of congres in onze regio te organiseren. Daarmee werd zoveel mogelijk capaciteit van de ingekochte partners benut.

Tijdens de campagnes is een verschillende mix aan media ingezet, waaronder een campagnepagina, LinkedIn campagne, Google searchcampagne, e-mailmarketing en branded content op onder andere AD.nl, NU.nl en events.nl. En met succes! Er zijn in totaal ruim 1,4 miljoen eventplanner en directiesecretaresses in het mkb bereikt.

Verantwoording

Ben je benieuwd naar alle resultaten?
Klik hier

Gerelateerde berichten

  • Uitvoeringsprogramma Gelderse KBL 2022-2024: Samenwerken aan een sterk netwerk en marketing
    Nieuws

    Uitvoeringsprogramma Gelderse KBL 2022-2024: Samenwerken aan een sterk netwerk en marketing

  • Nieuwe campagne Das andere holland leidt tot 47.490 weergaven
    Nieuws

    Nieuwe campagne Das andere holland leidt tot 47.490 weergaven

  • Op Oorlogspad door Gelderland
    Nieuws

    Op Oorlogspad door Gelderland