Nieuws

Themacampagnes vol inspiratie; dit zijn de resulaten van 2024

In 2024 zetten we met de themacampagnes in op werving van nieuw bezoek in het voorjaar met de campagne Familieplezier en in het najaar met de campagne Beleef de herfst op de Veluwe. Met de inspiratiecampagne, jaarrond met daarbij specifieke focusperiodes, zetten we in op gastheerschap (inwoners en bezoekers die er al zijn) op de Veluwe. Het hele jaar zetten we het thema centraal op onze website, in artikelen, in de online magazines, social media en pr-activiteiten. En in de focusperiode zochten we landelijk of regionaal de aandacht op met (online) advertising en inspireerde en informeerde we (potentiële) bezoekers en inwoners over de Veluwe.

Lees hieronder de uitgebreide rapportages van alle campagnes.

Resultaten themacampagne
Beleef de herfst op de Veluwe

(volgt begin 2025)

Resultaten themacampagne
Inspiratie in de regio –
Ontdek jouw Veluwe

(volgt begin 2025)

Chantal Geurts

Eén beeld zegt meer dan duizend woorden! Het gebruik van visuele content in marketing is geen optie meer, maar een noodzaak. Daarom is het mijn doel om met mooie inspirerende foto’s en video’s de doelgroep te verleiden tot een bezoek aan onze prachtige regio’s.

Gerelateerde berichten

  • Uitvoeringsprogramma Gelderse KBL 2022-2024: Samenwerken aan een sterk netwerk en marketing
    Nieuws

    Uitvoeringsprogramma Gelderse KBL 2022-2024: Samenwerken aan een sterk netwerk en marketing

  • Nieuwe campagne Das andere holland leidt tot 47.490 weergaven
    Nieuws

    Nieuwe campagne Das andere holland leidt tot 47.490 weergaven

  • Op Oorlogspad door Gelderland
    Nieuws

    Op Oorlogspad door Gelderland