Nieuws

To Realise 2019

Met vernieuwende marketingactiviteiten, gastheerschap en kennis zetten wij de regio Arnhem, het Rijk van Nijmegen en de Veluwe op de kaart als de bestemming voor de binnen- en buitenlandse bezoeker. Samen met bedrijfsleven en overheden streven we naar bezoekers, die langer verblijven, meer uitgeven en die nog een keer terugkomen. Met de ambitie om het toeristisch marktaandeel van de regio’s in het algemeen – en dat van de diverse deelgebieden in het bijzonder – te vergroten. Hoe we dat in 2019 gaan doen lees je in ons marketingactiviteitenplan To Realise.

To Realise Visit Arnhem Nijmegen

To Realise VisitVeluwe

Herre Dijkema

Directeur

Lang is toerisme bekeken vanuit de bijdrage die het levert aan de (regionale) economie. Gelukkig ziet men inmiddels dat toerisme ook bijdraagt aan werkgelegenheid, leefbaarheid, mobiliteit en duurzaamheid: bezoekers kunnen ervoor zorgen dat een winkel openblijft in het dorp of er werkgelegenheid is in de regio. Toerisme is dus een belangrijk middel om regionale doelen te bereiken en dat lukt alleen als bedrijven, overheden en wij samenwerken aan een sterk imago van de regio’s en een match maken tussen de vraag van de bezoekers en het toeristisch aanbod. Ik verbind daarbij het belang van partijen aan regionale doelen, ondersteun en adviseer partners met de kennis die wij bezitten.

Gerelateerde berichten

  • Uitvoeringsprogramma Gelderse KBL 2022-2024: Samenwerken aan een sterk netwerk en marketing
    Nieuws

    Uitvoeringsprogramma Gelderse KBL 2022-2024: Samenwerken aan een sterk netwerk en marketing

  • Nieuwe campagne Das andere holland leidt tot 47.490 weergaven
    Nieuws

    Nieuwe campagne Das andere holland leidt tot 47.490 weergaven

  • Op Oorlogspad door Gelderland
    Nieuws

    Op Oorlogspad door Gelderland