Nieuws

Winnaars Prijsvraag De Veluwe

Winnaars Prijsvraag De Veluwe

De Veluwe is in 2016 verkozen tot één van de mooiste natuurgebieden van Nederland. Naast het winnen van deze eretitel ontving de Veluwe ook een geldbedrag van 300.000 euro, bedoeld om de Veluwe nog mooier en aantrekkelijker te maken. De provincie schreef op verzoek van de Veluwe Alliantie een prijsvraag uit voor innovatieve ideeën. Uit het hele land kwamen ruim 300 inzendingen binnen. Die varieerden van apps en afgelegen vakantiehuisjes tot de herintroductie van kangoeroes. Één ding hadden ze gemeen: een grote liefde voor de Veluwe! De aandragers van de tien winnende ideeën kregen elk 1000 euro en de mogelijkheid samen met de provincie hun idee uit te werken. Dit zijn vier winnende producten die klaar zijn voor uw gast om de Veluwe nog aantrekkelijker te maken!

Evert. Het Groot Veluwe Vakantiedoeboek

Evert. Het Groot Veluwe Vakantiedoeboek biedt 140 bladzijden plezier voor kinderen van negen tot twaalf jaar oud.  Evert het zwijn laat zien wat kinderen op de Veluwe kunnen ontdekken, beleven en doen. Het boek staat boordevol actie, puzzels en spelletjes voor buiten en binnen. Mét een prachtige poster, stickers, ansichtkaarten plus kijkdoos. Evert zet kinderen in beweging op de Veluwe. Dat is zijn missie. Misschien ook die van u? Wilt u Evert verkopen of kopen, kijk dan op www.evertvandeveluwe.nl of neem contact op via info@evertvandeveluwe.nl of 055-5789583.
Evert. Het Groot Veluwe Vakantiedoeboek is bedacht, gemaakt en uitgegeven door Communicatiebureau VanBinnennaarBuiten.

Uniek vergaderen met overnachting midden in Nationaal Park Veluwezoom 

Boek je eigen Pop-Up Nature Office bij Buitenplaats Beekhuizen in Velp. Dit gloednieuwe park (‘glamping only’) is dé plek voor je zakelijke event. Vergader in de groepstent, dineer onder de sterren en praat na bij het kampvuur. Comfortabel overnachten doe je in één van de 43 Pods en Lodgetenten, allemaal met privé-sanitair. Restaurant WOODZ serveert ontbijt, lunch, borrel en diner. Stap uit je dagelijkse routine en beleef de natuur tijdens je off-site vergadering, training, heisessie of teambuildingsdag.Buitenplaats Beekhuizen, www.buitenplaatsbeekhuizen.nlevents@buitenplaatsbeekhuizen.nl

Ga op expeditie met de Beleef de Veluwe Rugzak!

Met dit beleefrugzakje ontdekken kinderen de Veluwe en worden ze uitgedaagd om de Veluwe op een actieve en verrassende manier te ontdekken. Het tasje is gevuld met onder andere een two-way viewer om beestjes goed te kunnen bekijken, een set van drie nieuwe Veluwse zoekkaarten (gericht op wild, vogels en flora) en een doe-boekje. Recreatieondernemers kunnen het rugzakje aanschaffen en verhuren aan hun gasten, zodat kinderen en hun ouders zelfstandig de Veluwe kunnen beleven.

Het beleefrugzakje is vanaf augustus beschikbaar. Neem contact op met IVN Gelderland, dan ontvang je bericht wanneer het rugzakje besteld kan worden.

50 dingen die je voor je 12e op de Veluwe moet doen!

Van een stuifzandberg rollen, ruiken aan de bloeiende heidevelden of ’s nachts kijken naar de sterren, op de Veluwe is van alles te beleven! In het ’50 dingen die je voor je 12e op de Veluwe moet doen’ doe-boek staan 50 dingen die je alleen (of het állerbest) op de Veluwe kunt doen. Het is een meegroei-boek, er staan activiteiten in die leuk zijn voor kleuters, maar ook voor oudere kinderen. Dit doe-boek prikkelt kinderen (én hun ouders) om in hun vrije tijd of op vakantie de Veluwe op een actieve en verrassende manier te ontdekken! Het ’50 dingen die je voor je 12e op de Veluwe moet doen’ is vanaf juli beschikbaar. Neem contact op met IVN Gelderland, dan ontvang je bericht wanneer het boek besteld kan worden.

IVN Gelderland
026-3512927
gelderland@ivn.nl 

Herre Dijkema

Directeur

Lang is toerisme bekeken vanuit de bijdrage die het levert aan de (regionale) economie. Gelukkig ziet men inmiddels dat toerisme ook bijdraagt aan werkgelegenheid, leefbaarheid, mobiliteit en duurzaamheid: bezoekers kunnen ervoor zorgen dat een winkel openblijft in het dorp of er werkgelegenheid is in de regio. Toerisme is dus een belangrijk middel om regionale doelen te bereiken en dat lukt alleen als bedrijven, overheden en wij samenwerken aan een sterk imago van de regio’s en een match maken tussen de vraag van de bezoekers en het toeristisch aanbod. Ik verbind daarbij het belang van partijen aan regionale doelen, ondersteun en adviseer partners met de kennis die wij bezitten.

Gerelateerde berichten

  • Uitvoeringsprogramma Gelderse KBL 2022-2024: Samenwerken aan een sterk netwerk en marketing
    Nieuws

    Uitvoeringsprogramma Gelderse KBL 2022-2024: Samenwerken aan een sterk netwerk en marketing

  • Nieuwe campagne Das andere holland leidt tot 47.490 weergaven
    Nieuws

    Nieuwe campagne Das andere holland leidt tot 47.490 weergaven

  • Op Oorlogspad door Gelderland
    Nieuws

    Op Oorlogspad door Gelderland