Nieuws

Workshop Google My Business

Bereikbaarheid is een cruciaal onderdeel van jouw gastvrijheid. Heb je zelf wel eens de reis door de ogen van je gast afgelegd? Gastvrije bereikbaarheid bepaalt met wat voor gevoel jouw gast bij je aankomt, en vervolgens ook hoe hij weer thuis komt. Tijdens de bijeenkomst zal er een introductie worden gegeven in “Gastvrij Bereikbaar”, en wat je zelf kunt doen om jouw gastvrije bereikbaarheid te verbeteren. Met inspirerende voorbeelden van succesvolle businesscases die andere ondernemers hebben ontwikkeld om te verdienen aan bereikbaarheidsmaatregelen.

Een belangrijk onderdeel van de bereikbaarheid is Google. In het tweede deel van de ochtend zal een interactieve presentatie worden gegeven door de Google Maps Benelux partner in Google My Business. Een groeiende groep reizigers zoekt, boekt en navigeert met Google (Maps). Google ondersteunt de reiziger met betere informatie naarmate ondernemers hun “Google My Business” hebben bijgewerkt en hierbij ook worden getraind te luisteren naar het commentaar en de vragen (over bereikbaarheid) die gesteld worden. Als je onderneming niet goed in Google Maps staat dan ben je niet goed vindbaar voor 80% van je gasten. Tijdens de presentatie worden direct toepasbare tips gegeven om hiermee aan de slag te gaan.

De workshops zijn gratis en zullen plaatsvinden op:

6 Februari, van 10.00 – 13.00, inclusief lunch. (Bezoekerscentrum Nunspeet) Deze workshop is VOL!
25 Februari, van 10.00 – 13.00, inclusief lunch. (De Waldhoorn, Otterlo)

Aanmelden kan via een berichtje naar dumovel@veluweop1.nl. Vermeld daarin je naam, bedrijf, aantal personen en de datum van de workshop waaraan je wilt deelnemen. Let op: Er is beperkte capaciteit.

Pim Nouwens

Market Intelligence Analist

Dat old-school met je fingerspitzengefühl aan de gang heeft natuurlijk wel wat, maar met al die data die tegenwoordig beschikbaar is. Dan is het toch ook wel heel interessant om daar onderbouwde keuzes mee te maken. En al die kennis en inzichten probeer ik te leveren aan collega's, gemeentes en toeristisch bedrijfsleven in onze regio's.

Gerelateerde berichten

  • Uitvoeringsprogramma Gelderse KBL 2022-2024: Samenwerken aan een sterk netwerk en marketing
    Nieuws

    Uitvoeringsprogramma Gelderse KBL 2022-2024: Samenwerken aan een sterk netwerk en marketing

  • Nieuwe campagne Das andere holland leidt tot 47.490 weergaven
    Nieuws

    Nieuwe campagne Das andere holland leidt tot 47.490 weergaven

  • Op Oorlogspad door Gelderland
    Nieuws

    Op Oorlogspad door Gelderland